IMAGINEA PROFESIONALĂ

imagine

Identitatea unei firme inseamna mai mult decat un logo, un website si o pozitie intr-o anumita industrie.  Imaginea personala a angajatilor are o influenta directa asupra felului in care ceilalti percep nu doar competentele profesionale, creativitatea si personalitatea acestora, ci si pe acelea ale firmei dumneavoastra.

Clientii - potentiali si actuali - isi formeaza opinii despre compania dvs si decid sa demareze proiecte comune bazandu-se atat pe reputatia si integritatea brandului, dar si pe imaginea reflectata de angajati. Fiecare dintre acestia sunt un ambasador al firmei, de la secretara la director.

Pentru ca identitatea si imaginea firmei sa fie uniforma, toti angajatii ar trebui sa beneficieze de acelasi tip de instruire. Pentru a veni in sprijinul clientilor corporate, am dezvoltat programe care ofera participantilor principiile de baza si conceptele a ceea ce inseamna imagine, comunicare si tinuta profesionala, precum si elemente de baza ale managementului ”impresiei pozitive”.

Programele Image Matters dedicate imaginii profesionale sunt create tinand cont de cerintele dumneavoastra specifice si se adreseaza tuturor domeniilor profesionale si nivelurilor ierarhice.  Continutul fiecarei sesiuni pune accent pe nevoia de a avea o infatisare profesionala, in orice situatie, si de a reflecta o imagine credibila, de succes, a companiei.

Plecand de la valorile firmei, vom discuta felul in care acestea pot fi comunicate prin intermediul imaginii personale si tinutelor managerilor.  Cursurile isi propun sa evidentieze atat modul in care fiecare manager reprezinta organizatia, cat si felul in care acesta poate influenta perceptiile si atitudinile celor cu care vine in contact (clienti, furnizori, colegi). 

Sunt trecute in revista si aspecte complementare ale imaginii profesionale, asa-numitele soft skills (limbajul corporal). Pe langa aspectele teoretice, programele ofera participantilor experiente concrete – instrumente si exercitii ce pot fi puse in practica individual, ulterior.

Utilitatea cursurilor trece de sfera stricta a orelor petrecute alaturi de trainer: fiecare participant are ocazia de a prelua si a pune in practica sfaturile oferite sub forma unui plan individual de dezvoltare a imaginii.  Acesta contine minimum doua obiective masurabile – adus la cunostinta managementului superior, care sa fie implementat si urmarit in spatiul profesional in perioada imediat urmatoare. Altfel spus, principiul de baza este “impact imediat, cunostinte de lunga durata“.