PREZENŢE ÎN PRESĂ

imagine

 

Mall Inclusive, februarie 2011

Tabu septembrie 2009

noiembrie 2008

Interviu cu Irina Markovits

Andreea Inankur i-a propus Irinei sa ii spuna ce inseamna consilierea de stil si imagine, ce beneficii aduce acest serviciu, cine apeleaza la un astfel de specialist si o intrebare ce este pe buzele multor femei: Pot invata sa ma imbrac cu stil?

"Consilierea de stil nu inseamna ca iei o pastila care te transforma peste noapte si, din pacate, nu sunt nici zana cea buna, cu o bagheta fermecata. Daca au aparut pastile de slabit, pastile de stil inca nu se vand- si pana si cele pentru slabit trebuie luate cateva saptamani la rand, nu doar o singura data! Dorinta de imbunatatire sau transformare tine de un anume declic interior, de o maturizare stilistica dar si de disponibilitatea de a face un efort constient, pentru a invata ceva nou."

"Conteaza foarte mult si ce anume isi doreste clienta. Daca doreste sa afle doar cum ar trebui sa se imbrace la o ocazie speciala, informatiile se vor referi strict la aceasta zona, la croielile tinutelor de seara, posibile combinatii cromatice si de accesorii. In schimb, daca intelege ca stilul poate fi "invatat" la fel ca cantatul la pian si necesita antrenament sau repetitie, recomandarile vestimentare vor fi exhaustive, vor cuprinde informatii despre legaturile dintre personalitate, stil de viata si stil vestimentar, despre tinute in functie de ocazie, despre paleta cromatica potrivita, despre croieli, imprimeuri, lungimi - un instrumentar complet, pe care sa il poti folosi in fiecare zi, chiar imediat dupa sesiunea de stil."

 

 

 

 

 

octombrie 2008

Nadia Comaneci poarta o rochie plina de echivoc

"Ce te faci cînd părerea consacratei autoare este contrazisă de consultanta de stil Irina Markovits de la Story, care o desfiinţează pe fosta gimnastă dintr-o fotografie luată, probabil, la cîteva secunde distanţă de cealaltă?"

 

 

 

 

iulie 2007

Stii sa-ti adaptezi vestimentatia ocaziei?

BizCity si Irina Markovits, consultant de stil pentru Image Matters Group, iti vin in ajutor cu o serie de sfaturi pentru a te incadra perfect in contextul in care te afli.

"Legat de activitatea profesionala, e bine sa ai in vedere doua aspecte: nivelul ierarhic la care te afli si gradul de expunere a postului, arata Irina Markovits in cadrul prezentarii "Comunicare cu stil", primul eveniment din seria PR Exclusive. Cu cat esti mai aproape de top management cu atat personalitatii tale ii este mai permis, evident, sa se exprime la nivelul tinutei. Insa, daca esti inca in ascensiune, este recomandabil sa te lasi ghidat de caracterul profesional mai mult decat de cel personal."

 

 

 

noiembrie 2006

Cui ii e frica de shopping?

Primul plasament important pe care ar trebui sa il faca un om de afaceri este in imaginea sa. Ce inseamna a fi personal shopper si consultant de stil in Romania?

"Oamenii nu prea stiu la ce sa se astepte si unii dintre ei, cand aud de personal shopping, ma intreaba daca nu lucrez exclusiv cu vedetele", spune Irina Markovits. "Personal, cred ca cvasi-absenta lui e un lucru natural si oarecum de asteptat, pentru ca acest gen de servicii necesita o anumita dezvoltare economica si este legat de existenta unui anumit nivel de trai si de un rafinament social. Ca in multe alte domenii, existenta unei clase de mijloc si disponibilitatea financiara a acesteia este determinanta pentru viabilitatea unui astfel de serviciu pe piata. Pe de alta parte, extinderea pietei articolelor si serviciilor de lux in Romania este un lucru incurajator, pentru ca cele doua sunt corelate".

"Daca am face o comparatie, am putea spune ca Irina Markovits semana cu un psihoterapeut al dulapului. Sfaturile seci si recomandarile standard nu sunt de domeniul ei. Ceea ce incearca ea sa faca este sa te ajute sa iti dai singur seama de ce alegi sa te imbraci cu anumite lucruri si sa iti propuna sa iti construiesti o imagine in acord. "Intotdeauna la o prima sedinta le rog pe clientele mele sa vina cu 2-3 tinute pe care le poarta in mod curent si alte 2-3 pe care nu le poarta, dar nu stiu de ce. Pe masura ce vorbim ele isi dau seama ca cel putin intuitiv stiu ce li se potriveste sau nu, doar ca pentru a face cumparaturi eficiente trebuie sa stii ce te avantajeaza inainte de a scoate cardul."

AttachmentSize
interviu_Mall_Inclusive-page-001.jpg733.23 KB
interviu_Mall_Inclusive-page-002.jpg404 KB
bloguri_fashion_TABU_sept_2010-page-001.jpg180.15 KB
bloguri_fashion_TABU_sept_2010-page-002.jpg485.58 KB
bloguri_fashion_TABU_sept_2010-page-003.jpg587.09 KB
bloguri_fashion_TABU_sept_2010-page-004.jpg271.15 KB